webshop@jadransko.hr | 0800 0606

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

OBVEZNO OSIGURANJE OD AUTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI

Mogu li produžiti policu bilo kojeg osiguratelja?

Da, možete produžiti policu bilo kojeg osiguratelja u RH. Provjera bonusa/malusa za Vašu policu vrši se putem web servisa Hrvatskog ureda za osiguranje kojem su svi osiguratelji u RH dužni dostaviti podatke o izdanim policama obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti.

Što je ZONA?

ZONA je novi i vrlo povoljni paket osiguranja kojeg je Jadransko osiguranje razvilo u suradnji s HAK-om. Uključuje:

  • osiguranje u slučaju nezgode
  • HAK pomoć na cesti tokom čitave godine i za cijeli teritorij Republike Hrvatske.

Više saznajte ovdje.

Na koje sve načine mogu platiti?

Platiti možete kreditnim karticama American Express, MasterCard, Visa i Diners, debitnom karticom Maestro svih banaka uključenih u 3-D Secure program zaštite te putem predračuna (uplatnice). Uplatu temeljem zaprimljenog predračuna možete izvršiti preko internet bankarstva ili u poslovnici FINA-e, pošte ili banke.

Mogu li platiti na rate?

Da, na rate možete platiti American Express ili Diners kreditnom karticom. Maksimalan broj rata je 10.

Utječe li plaćanje na rate na cijenu osiguranja?

Da, uz plaćanje na rate primjenjuje se doplatak od 3%.

Što je potvrda o ugovorenom osiguranju?

Potvrda o ugovorenom osiguranju je dokument koji izdaje Hrvatski ured za osiguranje i koja važi na svim stanicama za tehnički pregled. Ona zamjenjuje policu osiguranja te služi za produženje registracije vozila, a njena valjanost je 30 (trideset) dana od dana ugovaranja osiguranja. Potvrda osiguranja šalje se na Vašu e-mail adresu:

  • u slučaju plaćanja nekom od kartica - odmah
  • u slučaju plaćanja predračunom - nakon 1-2 radna dana kad naš sustav evidentira uplatu (ako Vam potvrda treba prije, samo nas kontaktirajte nakon izvršene uplate putem e-maila webshop@jadransko.hr i poslije provjere odmah Vam je šaljemo)
Ovisi li proces izdavanja police o odabranom načinu plaćanja?

Da, ovisi. Proces izdavanja police razlikuje se ovisno o tome jeste li odabrali plaćanje nekom od kartica ili putem predračuna.

KARTIČNO PLAĆANJE

Nakon plaćanja karticom na Vašu e-mail adresu odmah se šalje potvrda o ugovorenom osiguranju koju izdaje Hrvatski ured za osiguranje, a koja važi na svim stanicama za tehnički pregled. Potvrdu trebate ispisati i pomoću nje odmah možete obaviti tehnički pregled i registraciju vozila. Original police, zelena karta, europsko izvješće i uvjeti osiguranja dostavljaju Vam se poštom.

PLAĆANJE PUTEM PREDRAČUNA

Uz odabrano plaćanje predračunom na Vašu e-mail adresu šalje se predračun s uplatnicom. Uplatu temeljem zaprimljenog predračuna možete izvršiti preko internet bankarstva ili u poslovnici FINA-e, pošte ili banke. Nakon izvršene uplate morate pričekati 1-2 dana kako bi naš sustav evidentirao Vašu uplatu nakon čega se na Vašu e-mail adresu šalje potvrda o ugovorenom osiguranju pomoću koje odmah možete krenuti na tehnički pregled i registraciju vozila. Ako Vam potvrda treba prije, samo nas kontaktirajte nakon izvršene uplate putem e-maila webshop@jadransko.hr i poslije provjere odmah Vam je šaljemo. O dostavi potvrde obavijestit ćemo Vas SMS porukom ako ste kod osobnih podataka naveli broj mobitela. Original police, zelena karta, europsko izvješće i uvjeti osiguranja dostavljaju Vam se poštom.

Što radim krivo? Na 1. koraku pri provjeri bonusa javlja mi se greška "Naziv klijenta nije jednak kao na polici.".

Poruka sugerira da uneseni podaci o klijentu ("Ime ili naziv tvrtke" te "Prezime") ne odgovaraju podacima koje je zaprimio Hrvatski ured za osiguranje od Vašeg trenutnog osiguratelja. Provjerite sljedeće:

  • Jeste li naveli podatke o klijentu točno kako su navedeni na polici?
  • Jeste li točno naveli broj police? Ako ste naveli krivi broj police, servis Hrvatskog ureda za osiguranje će uspoređivati osobne podatke s tuđe police.
Što radim krivo? Na 1. koraku pri provjeri bonusa javlja mi se greška "Nepostojeći broj police x.".

Poruka sugerira da u bazi Hrvatskog ureda za osiguranje ne postoji polica s tim brojem. Provjerite još jednom broj svoje police. Pripazite niste li možda izostavili vodeće 0.